GOTT NYTT ÅR

Mycket har hänt 2010 och mycket kommer hända 2011. 2011 kommer bli ett grymt år, det har jag bestämt haha. Jag är alltså hemma för folk som inte visste det. Det blev lite strul med familjen och ja, åkte hem helt enkelt. Men är så glad att jag är hemma! Jag är så lycklig. Nyår var rolig och bra!
Om en månad flyttar jag och mina kompisar till london och det kommer bli bäst. Längtar! Men innan vi flyttar finns det också saker att se fram emot. Har jag sagt hur lycklig jag är att vara hemma?
Jag vet inte hur mkt uppdatering det blir här nu, får se om jag känner för det. Men när jag åker till London kommer jag börja blogga igen, dock med en gemensam blogg med Lollo. Men adressen till den får ni veta här och på facebook! Men nu ska jag forstätta att titta på madicken, så mysigt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år

2011-01-01 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0