The long road home

Efter att "kanske måste åka hem"  har sjunkit in känns det faktiskt helt okej. Jag känner mig redo att lämna arizona för nya äventyr. Om det så blir i London, Australien, USA eller någonannanstans i världen så känns det bra. Jag är dock inte redo för att komma hem och bo i Sverige än. Jag vill ut och uppräcka världen. 

Men just idag är jag riktigt taggad för att få en ny familj! Och man kan ju alltid hoppas på NYC, det skulle vara grymt! Det som känns jobbigt just nu är att jag inte vet när jag ska åka. Och när jag inte vet det kan jag inte direkt planera något heller. Jag vet inte heller om jag kommer kunna hitta en familj och stanna kvar i USA eller om jag får åka hem.

 
Volvo bilen som var gjord av LEGO!


Kommentarer
Postat av: Moster

Tilda säger "varför kan hon inte bara komma hem!?"

2010-10-20 @ 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0