Man måste vara fattig för att vara rik.

Första dagen på Talias homeschoolning och jag säger bara, jag ska aldrig hemskola min barn! Vilket jäkla jobb det är asså. Men det är ändå rätt så chill jobbtid, behöver inte göra så mycket utan behöver mest bara hålla koll så att hon gör det hon ska. Efter denna jobbdagen tränade jag och sedan mötte jag upp Anne-Sofie på starbucks, alltid lika trevligt!
Körde också Delilah till hennes fotbollsträning idag med och medans jag väntade på att hennes pappa skulle komma tog jag lite kort. När jag har tråkigt och tar kort så tar jag på allt möjligt, det är så jag kan underhålla mig i timmar! Haha


USA-flaggan och Arizona state flaggan





Btw tror jag vet vad jag ska vara för halloween nu, men avslöjar inget ännu! Har också ett party på g, så hoppas det blir något utav det. Allt ska bara fungera som man vill också! Haha

Puss

Kommentarer
Postat av: NeA

Vilken coolt tjej som spelar fotboll!

2010-10-26 @ 22:13:27
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0