Dag 1

Fösta dagen på skolan är avklarad och den var helt okej. Dagen bestod utav lektioner fram till 18.00, det var såklart rast emellan och lunch, och sen kl.19.00 var det international sing along. På sing along sjunger alla länder en sång från deras land och vi svenska sjöng såklart små grodorna, med tillhörande dans. Imon blir det ännu mer lektioner och på torsdag ska vi på New York trippen. På fredag åker vi till våra familjer och det ska bli skönt att komma till dom så kan man känna sig lite mer hemma. Det är fortfarande väldigt varmt här, men det har blivit en skön värme. Eftersom jag ska bo i en stat där dom har 45 grader på sommaren så får jag nog ta och vänja mig vid värmen. Internet är inte det bästa här, ibland så dör det som det har gjort nu.. Men jag hoppas det kommer tillbaka så jag kan posta detta inlägget.

Btw när man flyger inrikes i USA så måste man betala för alla baggage som man har med sig. Ett baggage kostar allt emallan 20-40 dollar medans om man har två baggage så blir det ännu dyrare! Tur att jag bara har ett baggage och så får jag hoppas på att vikten inte spelar någon roll, men ska kolla det imon när jag vet vilket flygbolag jag ska flyga med. Ser verkligen framemot 5 timmar till på ett plan på fredag! Är just nu jättetrött! Hemma är ju klockan 02:45!

PUSS
SAKNAR ER!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

En annan får ju ligga i växthuset för att få upp

värmen. Vi följer din blogg. Ha det gott!

Kram från oss alla!

2010-06-23 @ 15:47:33
URL: http://www.campingromania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0