Shooting stars

Dagen har bjudit på städning, tandläkartid och djungelfärd. Imon blir det playdate och så kommer Allison (deras barnvakt) hit. Så jag hoppas morgondagen blir en bra dag. Hittade föresten Wasa knäckebröd på Target! Men det var lite synd att dom bara hade en smak... Hoppas jag kan åka till IKEA i helgen och köpa lite knäckebröd.
Idag fick jag också mitt american express card och kortet kom i en läcker box med en manual till, Haha. Ifall man nu inte vet hur man använder ett kort.


Deras "Brevlåda". Massa små fack.


Mina Hostkids


I denna fina asken låg mitt american express card!



Solnedgången!

Imon blir det morgonpromenad!
PUSS



Kommentarer
Postat av: mamma

kolla vilket håll man sticker in kortet, kommer du ihåg? Men du är ju inte lika snurrig som mor din;)

2010-07-22 @ 08:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0