It´s Zumba time!

Klockan 09.15 a.m var jag på gymmet och gjorde Zumba. Det var riktigt kul, fast jag sög på alla steg, haha. Ledaren hade världens energi och man kände energin i hela rummet! Imon ska jag vara hurtig och gå på spinning 05.15 på morgonen. Det kallas Awesomeness! Btw allt var riktigt med pengarna, bara en grymt dyr startavgift, men jäklar jag ska använda gymmet som bara den så jag får credit för mina pengar!

Annars idag gjorde jag inte så mycket mer än att jag var på Starbucks nu på kvällen och träffade Anna,Anna och Viola. Det var trevligt och imon ska Anna, jag och Viola förhoppningsvis käka sushi :).
Men ifall jag ska upp och träna imon så borde jag verkligen gå och lägga mig nu!

Tänkte ladda upp en bild men internet jobbar sig så det får bli en annan dag...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0