Sommarvinter.

När man hör om hur kallt ni har det hemma (-10 grader!) så känner jag mig glad att jag bor i Arizona just nu. Vi har runt 25 grader på dagarna och det känns som svensk sommar. Hur gött som helst!
Annars har min mamma åkt hem idag, känns såklart tråkigt men vi syns ju snart igen! Det kanske bara är 62 dagar tills jag kommer hem! :). Imorgon börjar jag matchas med nya familjer, så om två veckor kanske jag inte är kvar här längre. Men jag har räknat med att jag ska vara kvar här över jul ivf! Så lätt blir dom inte av med mig! Haha.
.
Och ja, detta var igår. Sol, 25 grader och en liten lätt bris (haha). Omg min humor alltså
.
Mer Bilder kommer, någon gång ivf haha.
.
Puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

JAG SAKNAR DIG!!!!! <3

2010-12-02 @ 16:14:44
URL: http://lovisaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0