Testet

Testet gick bra, var inte alls svårt. Eller jo lite svårt var det allt, men jag klarade det ändå. Men jag var tvungen att göra två olika test för att det strulade till sig eller nåt. Men nu är allting klart och den 23 augusti börjar min English Grammar kurs. Dyrt är det dock, 303 dollar, och så ska boken betalas på det... Glad att familjen bidrar med 500 dollar!

Jag jobbar ikväll också så så kul kommer jag att ha ikväll..
Men hoppas ni får en bra fredag den 13 kväll ( eller det kanske redan är natt hos er).

Uppdatering: Älskar min dator, verkligen. Det är så underbart att ifall man vill ha ljud i högtalarna kan man inte sätta på datorn när den har ett par hörlurar i sig, för då får man inget ljud. Sååå underbar dator jag har, verkligen.

Btw är KanelBullar svenskt?

Aja Puss och Kram<3


Kommentarer
Postat av: NeA

Duktig e du!!

2010-08-14 @ 00:32:01
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag borde läsa bloggen innan jag skriver mailet.

2010-08-14 @ 09:17:35
Postat av: erika

har du en mac så fungerar det, det är bara trycka på 'mute' =)

2010-08-14 @ 12:02:57
Postat av: Susanne Pettersson

Du borde göra köttbullar.... Men det kanske är försent? Det är svenskt. Det har du väl lärt dig? Annars får jag maila dig hur Skönt att läsa att du har det bra. Kram Susanne

2010-08-15 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0