Är det valborg, eller är det VAALBOORG?

Det är Valborg! wooo, och nej jag ska inte vara som en annan fjortis och sitta och hinka i mig alkohol. Det blir som sagt grill och ta det lungt med alkoholen idag! Noot! Hhaa, nee vi får allt se vad som händer. Men jag märkte just att fritidskortet gäller hela dagen idag! Wiee, det är så bra för då kan jag åka in tidigare till stan och växla pengar och fixa visumfoto. Vågar inte ta något som jag har själv, USA är ju så strikta på det...

Just idag är jag Taggad på att åka till USA! Man vill komma dit för att se hur allting är och så. Men det är bara 52 dagar kvar! Helt sjukt!
Aja nu ska jag plugga, eller först ska jag sms lollo, sen ska jag plugga. Lovar!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0