VAD GÖR DET OM 100 ÅR NÄR ALLTING KOMMER OMKRING?



På kvällen när jag ska gå in i garaget för att hämta bilen känns det som om någon ska komma fram ur mörkret och mörda mig. Det är verkligen skitläskigt att gå till bilen från dörren under den tiden. Det känns också som om någon har gömt sig i bilen och när jag minst anar det kommer människan att hoppa fram och mörda mig eller nåt! Haha, men än sålänge har inget hänt och jag hoppas inget händer heller!

Btw mina värdföräldar och jag ska ha möte med min LCC antingen idag (onsdag) eller imon (torsdag). Så där får jag äntligen vilka datum det är som gäller, tänk om jag måste åka hem innan jul! Äh allt ordnar sig till slut.

Puss


Kommentarer
Postat av: vad läskit

2010-11-03 @ 18:56:50
Postat av: Moster

Kanske har du fått en överdos av hemska kostymer i helgen! :)

2010-11-04 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0