CHRISTMAS?

Helgen var skön. Vi tog det lugnt och bara chillade. Det var skitkallt i Flagstaff och Sedona. Inte så skönt! Så är just nu glad att vara tillbaka i phoenix värmen. Påvägen hem stannade vi vid ett outlet mall. Och det var grymt! Fick två par skor och en t-shirt för 60 dollar. Och en tröja som har kostat 60 dollar fick jag för 25 dollar. Riktigt bra.
Nu sitter vi på starbucks och väntar på att min klass ska börja. Suck! Jag orkar inte gå på den egentligen... Men men jag måste ju. Och dom har börjar spela julmusik överallt. Jag kommer ju tröttna innan december har börjat! haha.
Ha en bra kväll alla! KÖSS


Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul att se er på bild! Hoppas ni har det bra och jag tycker inte ni skall klaga på kyla... Vi har snö, minusgrader och stark blåst, underbart! Btw. Sittar nu med en svarta-katten smörgåstårta framför mig som bara väntar på att attackeras =)



//Tobias och Ida

2010-11-23 @ 16:53:44
URL: http://idapersson.se
Postat av: Sara

Hej

Gud vad trevligt du verkar ha det i USA, Din blogg är verkligen inspirerade.

Själv så håller jag på att ansöka för att åka som Au Pair till USA och har en del fjärilar i magen och tankarna går hela tiden från att jag verkligen vill åka till att jag inte kommer klara vara borta ett helt år.

Ena stunden är jag hundra på att jag vill åka och din blogg gör en verkligen riktigt sugen på att åka för du verkar ha det underbart med din värd familj.

Dock har jag hört några hemska historier om Au Pairer som verkligen vantrivts i sina familjer på grund av att värdföräldrarn inte kunnat hålla sams, bråkat en hel del och det som verkligen skrämmer mig är att jag hört att detta ska vara ganska vanligt i värdfamiljerna att de bråkar så att det går ut ordentligt över au pairen. Stämmer detta? Att värdfamiljerna ofta har problem som de borde ta tag i innan de tar emot en au pair? har du hört om au pairer som hamnat i sådana situationer? Hur vanligt är det?

Tack på förhand, din blogg är riktigt bra !

2010-11-24 @ 15:53:15
Postat av: Ann-sofi

Kolla din fb!

2010-11-24 @ 16:41:35
Postat av: Susanne

2010-11-24 @ 18:16:50
Postat av: Susanne

Hej på er. Vad kul att läsa att ni har det bra. Hälsa mamma att här är allt lugnt och "vi som är engagerade" (Lena förstår) har koll....

Kramar

2010-11-24 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0