Lista på saker att göra

Jajamensan nu kommer listan med saker jag ska hinna med innan jag åker.

Au pair saker:

-Få visumet
-Hälsoundersökning
-Köpa adapter
-Läsa igenom körpapper
-Läsa igenom andra papper
-Packa
-Kolla handbagage
-Lås upp min 3mobil
-Köpa presenter till värdfamiljen
-Köpa almenacka
-Växla lite pengar till dollar
-Fixa Fullmakt
-Föra över låtar till datorn
-Köp Hårddisk

Andra saker:

-Skriva klart so:n (typ färdig)
-Skriva om svenska krönikan
-Skriva svenska novell
-Etik Och livsfrågor
-Ta kort
-Skriva eng (typ färdig)
-Fysik slutprov!
-Beställa klipptid

Mycket av detta, spec skolsakerna kommer att försvinna nästa vecka. Och nästa vecka igen ska jag på hälsoundersökning, så det kommer också försvinna då.

Anyway helgen kommer att bli full. Imon blir det 75-års kalas för Mormor. Fredag blir det middag hos halldin. Lördag blir det... hos Fanny ;)haha. På söndag blir det simskoleavslutning hela dagen lång!
A just det ja, nästa vecka ska jag upp till sthlm också. Så då får jag ju förhoppningsvis mitt visum!
Ne nu ska jag plugga en liten stund innan jag och Amanda ska simma!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sigrid

Åh, vad kul att du ska påka som au pair!



När fick du din familj och hur många barn ska du ta hand om?

2010-05-13 @ 10:21:45
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0