Du är en Järnklump och jag en magnet.

Idag har jag bestämt mig för att plugga järnet! Jag ska skriva mycket på son idag. Jag började när jag kom hem från skolan för 2 timmar sen, men sen skulle jag leta au pairer i Phoenix och äta. Så nu har typ en timma försvunnit... Men efter detta inlägget så ska jag plugga! Vill bara bli färdig med son, men jag tror jag kommer få gjort en del idag, är änna på ett sådant humör.
Helgen har annars varit skön, hos halldin var det kul sen på lördag blev det chill hos mli och det var skönt. Men igår hade jag simskola och herregud vad jag slog mig ( eller barnen slog mig, hrm haha) så nu har jag blåmärken på min kropp (hör inte till ovanligheten) och jag har torkat blod på min läpp.
Men det är bara två gånger kvar på min 5-åriga simskolekarriär, så lite får jag väl tåla!

Ne nu ska jag skriva om The Beatles! Wooho vad det ska bli kul! Eller inte, just nu i denna stund är jag taggad inför Phoenix och vad jag har att vänta mig.

Jag diggar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0