Ännu en dag över!

Idag så har det varit en bättre dag än igår, vi har fortfarande haft lektioner hela dagarna och man blir riktigt trött på dom! Både pga för man är jetlegged och för att lektionerna inte är så jätteroliga, men vår lärare är väldigt bra så hon väger upp det dåliga lite. Maten är sådär, dom har ost i allting så jag kan typ inte äta någon mat men lite kan jag ju äta så jag överlever. Imon åker vi in till NYC och vi ska först på en 4 timmars guidad tur för att sen åka upp i the top of the rock ( rockefeller center) och sen så har vi ca en timme för oss själva.

Jag har sett eldflugor och idag var det jättemånga utav dom! Det är riktigt coolt att se dom. Vädret har idag fortfarande varit varmt och nu på kvällen är det sjukt fuktigt!
Internet försvann och lite utav det jag skrev försvann med så nu orkar jag inte skriva mer, kommer inte heller ihåg vad jag skrev!

Men hoppas alla har det bra där hemma!
Puss och kram från ett fuktigt long island!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi skulle tänkt på att packa knäckebröd.

2010-06-24 @ 18:51:33
Postat av: Tobias

Hej sofia!



Hoppas du trivs okey även nu innan du kommer till familjen och njuter av att befinna dig i USA. Nu är klockan 05.36 här på midsommarafton och jag o Ida gör oss iordning för vårt Danmarks besök.



Ha det så fint så hörs vi!

2010-06-25 @ 05:38:27
URL: http://idapersson.se
Postat av: mormor o morfar

Jag visar hur dom ska lägga in en kommentar.

Kram

2010-06-26 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0