Tidigt

Idag, Lördags morgon, vaknade jag 07.45 och var rätt så pigg. Jag somnade ändå inte förän runt 12 igår... Min kropp kanske har ställt om sig att gå upp tidigt pga alla morgonträningar som jag gjort. Jag ska lyssna på min kropp och förtsätta med detta! Haha.

Jag hoppas dagen bjuder på ett besök i Chandler Mall och IKEA med en annan au pair. Klockan är bara 08.25 men känner mig stressad. Jag har hela dagen på mig, så jag vet inte varför.
Det blev en sen läggdags för barnen igår, Gloria ville inte sova men Delailah var underbar och hjälpte mig verkligen att få henne att somna; så jag flyttade upp henne två points. Familjen har en "ladder chart" som dom använder. Den går från 1-10 och när man är på 10 får man göra allt, men om man t.ex. gör något dumt och hamnar på 8 så får dom inte simma, ha sleppovers m.m.  Väldigt användbar, för när Talia eller Delaliah gör något dumt är det bara att flytta ner dom och då vet dom att dom inte ska göra det igen. För Gloria använder vi Time out.


Gloria på 4th of July.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skala ligger dom på nu? vad är chandler mall för något

2010-07-24 @ 18:57:56
Postat av: tilda

hej sofia jag vet att det inte har med texten att göra för jag orkar inte riktigt läsa allt... men jag saknar dig såååå mycket. puss

2010-07-25 @ 10:11:34
Postat av: tilda

hej sofia jag vet att det inte har med texten att göra för jag orkar inte riktigt läsa allt... men jag saknar dig såååå mycket. puss

2010-07-25 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0