The Way You Make Me Feel

Eftersom jag glömde min systemkamera i Anne-Sofies bil har jag inte kunnat lägga in några bilder. Och jag tycker det är tråkigt att berätta om vad vi gjorde om jag inte har några bilder att visa er... Men får kameran idag så alla bilder kommer imon! :) Annars har måndagen och tisdag rullat på som vanligt. Det börjar bli lite kallar här nu. När jag gick från min college klass runt 21.30 i måndags frös jag nästan. Men bara nästan.

Ska blir riktigt skönt när det blir lite kallt! Eller behagligt rättare sagt :).
Men jag hade ju visst den lilla kameran här. Så lite bilder kan jag bjuda på :).


Och med 4 timmar kvar till LA gick ACn sönder... Men som tur var fick vi den att funka igen. :)


Hollywood Blvd!


David Beckhams grind!


En souvenirshop

Resten av bilderna kommer imon!
Pusss<3


Kommentarer
Postat av: NeA

Ser grymt ut! David Beckhams grind ar ju naturligtvis frackast! xD

2010-09-01 @ 19:35:28
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hej,



Coolt med Becks grind! Ser väldigt fint ut och vi väntar med spänning på de andra bilderna.

2010-09-02 @ 19:43:37
URL: http://idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0