I'm sorry I can't afford a ferrari


Cee Lo Green - Forget you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är livrädd för att köra bil i Arizona! Jag vågar bara inte.. Mest för att de kör som dårar. Men men. Hoppas du har det bra! Hur är vädret? Fortfarande över hundrasträcket? :)

2010-09-29 @ 07:20:10
Postat av: Sofia

Haha eller hur gör dom! Som tur är kör jag inte i rusningstrafik så det är skönt. För den är galen! Jag har det bara bra, vädret går upp och ner. Men är under 100 för det mesta. Det kan fortfarande gå upp till 105-107. Men på morgonen och kvällen är det gött. Mest på kvällen. Solen är fortfarande grymt stark! Men hoppas det kommer bli kallare snart :)

2010-09-30 @ 03:19:59
URL: http://aboutfialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0