-

Oj, det var ju inte meningen att det skulle så många bloggfria dagar. Tiden går verkligen fort här! Men idag har jag och Gloria bakat sugar cookies (känns som vi gör det hela tiden!).
Ikväll blir det cheesecake factory med massa andra au pairer, det är nämligen Annas och Fernandos sista dagar här i Arizona. På måndag drar dom vidare till New York och L.A.

Imon ska jag gå på en baseball match med min host family :) Fast alla säger att det är grymt tråkigt och att en match kan hålla på 5 timmar! Haha, det är väl tur att man har barnen med så man inte behöver vara där hela tiden. :) 

Om bara två veckor drar vi till California! Wohoo :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Moster

När jag nu läst in mig på det du skrivit sista månaden vill jag säga...Tänk vad du får uppleva! Vilka erfarenheter du får att ta med dig i livet. Önskar att jag vågade göra något sådant när jag var i din ålder. Kram!!!

2010-09-25 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0