SUNDAY

Idag har jag skypat med några människor. Välbehövligt! Sedan hämtade jag upp Lucy och vi gick på halloween kostym jakt. Hittade inte direkt något som kände passade mig. Så jag har fortfarande ingen aning vad jag ska ha på mig! Får försöka brainstorma i veckan nu.




Lucys sanna jag.


HAHA!


Maybe I should be a Gangster? Haha

Sen var det ju den hära grejen med värdfamiljen och allt. Grejen är den att min LCC ( hon som har hand om au pairerna och värdfamiljerna, också hon som man vänder sig till om man har problem) ska mejla Tina (min värdmamma) i veckan och fixa allt. Tina ska alltså betsämma ett datum när dom inte kan ha kvar mig längre. T.ex. dom kan inte ha kvar mig längre än till 5 januari säger vi. Sen ska hon också bestämma ett datum där jag tidigast kan åka till en ny värdfamilj. Så min LCC ska ha ett exit samtal med oss i veckan, vilket betyder att jag sätts i matching igen, alltså försöker hitta nya familjer.

Ifall Tina sätter 5 januari som slutdatum kommer jag allså ha ca 2 månader på mig att hitta en ny familj. Och efter 5 januari kommer jag ha 2 veckor till. Och ifall jag inte har hittat en familj tills dess så får jag åka hem. Så det kommer inte bli så att jag bara ha två veckor på mig utan jag kommer ha månader på mig (tror jag).
Jag vet ännu inte när mitt slutdatum kommer bli, men vet detta i veckan.

Jag känner mig taggad för att hitta en ny familj, ska bli kul att matchas igen. Och ifall jag måste åka hem så vet jag att jag har en plan när jag kommer hem. Så det känns också skönt.
Hoppas ni förstår allt! Är lite krångligt med allt men tror det blir bra i slutändan :)

PÖSS<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fattar noll

2010-10-25 @ 19:31:47
Postat av: Anonym

gud va fin du är! och man blir mså glad för du ler på många bilder! ville bara säga det:) lycka till och kram från en främling som heter julia!

2010-10-31 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0