Stormigt

Vi har just haft en tornado i Chandler. Som tur var var vi inte hemma och vi tror att den inte kom till vårat hus. Men ett hustak åkte av i norra Chandler och vi bor i Södra. Just nu ösregnar, åskar och blixtrar det. Temperaturen har sjunkit riktigt mycket! Det är bara 20 grader här nu. Jag hoppas att ovädret är över tills 18.30 för då måste jag iväg. Men just nu är jag glad att inget hände med vårat hus! Och ingen mer tornado tack!

Btw tornadon var inte så stor så ingen behöver vara orolig :) Eller jag har ju förstårs inte sett hur det ser ut i norra Chandler. Men jag tror inte den var så stor.

Puss


Kommentarer
Postat av: NeA

Men det är lite fräckt att vara med om i alla fall, fast det var bra att det inte var någon fara

2010-10-06 @ 12:02:04
URL: http://neabtw.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att det inte var någon fara

2010-10-06 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0