Big Changes

Okej från att gå till att jag vill åka hem, till att jag sitter här och gråter för att jag inte vill lämna denna underbara värdfamilj känns konstigt. Fick reda på en stor ändring idag vilket innebär att jag kanske kommer hem efter jul. Men jag vill faktiskt inte lämna denna underbara värdfamilj för dom är bäst<3 Asså jag älskar verkligen mina värdbarn. Och det känns så sjukt att man kanske bara har två månader kvar istället för 8 månader.

Grejen är den att dom har bestämt för att börja hemskola Talia. Så Tina(mamman) ska sluta sitt jobb för att göra detta. Och då har dom inte råd ekonomiskt att ha kvar mig, eller dom sa att jag kan stanna för att dom har gjort ett commitment till mig. Men det känns konstigt att stanna när dom har svårt med ekonomin. Så dom pratade med LCC idag för att se vad som händer. Jag ska försöka hitta en ny familj och ifall jag hittar en familj som vill ha mig i början av december så får jag ju åka då. Allt känns bara så nära, jag vill inte behöva känna denna känslan än. Det är ju 8 månader kvar tills jag ska åka!


Ni är fasiken bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0