It's sooo chilly!

Nu börjar det fasiken bli riktigt kallt här asså! Imorse var det bara 8 grader och just nu är det bara 19 grader. Så idag måste jag komma iväg till target och få köpt mig ett par jeans. De ända långbyx liknande jag har är ju mina leggins och mina träningsbyxor. Så jeans behövs! Haha.

Btw det var inte jag som ville gå i rematch. Grejen var den att min familj inte har råd att ha kvar mig längre så det är därför jag leter efter en ny familj just nu (som jag inte ens tror har börjat haha). Så jag har inga bra ideer på vad man ska säga till sina host parents om man vill gå in i rematch. Men usch vad det där måste vara svårt! Är så glad att jag inte har behövt göra det. :) Men ett tips är att ha med er eran LCC, för min kompis gjorde det utan hennes och jäklar vad hennes familj var elaka mot henne!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0