I GOTTA FEELING

Fick reda på en sak som jag inte alls gillar. Det kommer bli så jäkla jobbigt! Men vem vet om jag ens är kvar tills dess? Nu börjar jag jobba om 40 minuter och jag hoppas att barnen är snälla idag. Orkar inte med massa gnäll och skrik. Vi ska göra vår egna pizza idag så jag hoppas det blir en rolig sysselsättning. :)

Annars idag så har jag solat, skypat och varit på gymmet. Skön dag helt enkelt.
Men idag har jag faktiskt lite hemlängtan, efter mina vänner och allt som har med Göteborg att göra. Men snart så kommer jag ju hem igen! Wohooo :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du reda på?

2010-11-13 @ 14:52:31
Postat av: NeA

Ja, vad fick du reda på? Saknar dig med!!

2010-11-15 @ 11:25:43
URL: http://neabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0