For the win

Dagen har rullat på som vanligt. Var och handlade med Talia imorse och sen var det dags för hennes tandläkartid. Dom håller ju på att dra ner några tänder som "fastnat" inne i tandköttet tror jag. Så idag skulle dom dra åt kedjorna hådare så att dom börjar dra ner tänderna lite mer. Usch! Tycker verkligen jättesynd om henne, men som tur är mår hon bättre nu ivf.

Nu ska jag iväg till gymmet för att träna. Har som så många andra bestämt att November månad ska bli en bra månad. Jag ska verkligen försöka att inte äta något med mjölk i och inte heller några sötsaker. Enda undantaget är Thanksgiving, kommer antagligen bara uppleva det en gång här i amerikat.

Puss på mina gulligrisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0