WAZAAAA

Igår var det kul! Som alltid med dom människorna. Vi började att ta bussen ut till halldin, vi missade hållplatsen så fick gå en liten bit´men det var ju så fint väder så det var lungt! Sen när vi kom fram åt vi en förätt som hallidin hade fixat, as go! Det var fetaost med olja och tomat och chili/paprika. Sen så hade man med sig egen huvudrätt och för min del blev det mosaka, mums! Sen flyttade vi oss in i värmen och partyt kunde börja! Det var as kul! Vissa var lite väl närgånga men man hade ju inte förväntat sig annat, haha.
Senare på kvällen/ natten så blev det efterrätt, tårta och sorbetglass, mums! Så det var kul, ett så skönt gäng asså! Bilder/ filmer kommer senare när jag har laddat kameran.

Hej så länge :D


Kommentarer
Postat av: sigrid

Jag fick min familj i början av mars, sen så åker jag den 6 juli :) Så nu är det inte så långt kvar :D



Vad roligt det låter, bar åldrar har du fått också ju! Nu hoppas vi bara att det ska vara lika bra när vi väl kommer fram :D

2010-05-16 @ 08:58:47
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0