Today it´s a Partyday!

Igår så var jag i sthlm och fixade visumet, allt gick hur smidigt som helst :) Träffade några trevliga människor där så det var kul! Idag så har jag och mamma varit inne i stan och handlat. Jag hittade en present till föräldrarna, en bok om Sverige :) Den var jättefin så det blir nog bra :) Till barnen ska jag köpa sverige tröjor och en bok.
Sen var det ju Göteborgs varvet idag så vi kollade lite på det med. Underbart väder är det! :D

Ikväll blir det utgång med Emelie och Erika. Det kommer bli riktigt kul. Speciellt när det är så fint väder. Synd bara att inte henke eller Mats kunde följa med... Aja det får bli en annan gång, innan jag åker ivf!

Puss på er och hoppas eran kväll blir lika underbar som min kmr bli! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0