Love Long Distance

Är super mega trött! Jag frågar mig gång på gång varför jag sitter här framför datorn och surfar runt! Jag blir ju inte direkt piggare utav det... Anyway ska nog kolla på film nu! Idag ska jag träna, var jättelänge sedan jag gjorde det, men det har inte funnits någon tid. Men nu när skolan är över så får jag ju massa tid över, men den tiden ska jag inte lägga på att träna eller sitta i soffan och dega utan jag ska umgås med folk! Bortsett från idag då, haha. Eh blir bättre när fritidskortet börjar gälla dygnet runt! 
Jag måste skicka in hälsoundersökningen och betala au pair club saken. Får la köpa frimärke sen ifall inte lollo gör det senare! Haha

Btw gårdagen var awesome! Hade skitkul med klassen, ändå om man inte umgicks så mycket tillsammans så var det roligt ändå :) Lite bilder från kvällen kommer lite senare! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0