How good it can be

Igår så var jag på parken, men det var helt dött där. Alltså verkligen helt dött! Det var jag, erika, mli och anna och typ 10 personer till eller något. Abslout inga alls. Haha, och sen när vi kom ut på avenyn så var det fullt med folk. Men vi behövde bara betala 20 kr i inträde så det var okej ändå.
Idag så har jag varit på fusikstuga och sen så har jag simmat lite. Imon blir det läkarbesök, ska äntligen göra hälsoundersökningen. Får se hur mycket det kostar imon, haha sitter och kollar på wipeout! Så jäkla roligt, haha.

Lite bilder från igår:


Erika och Jag innan vi gick ut!


Där står emelie och väntar! Haha


Göteborg på kvällen.

Pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0