Gårdagen

Igår så var jag först oh firade mormor. Sen hade Lovisa lite utbrott och skrev till mig " Alltså ärligt sofia! Sova kan du göra när du blir gammal! Vi är fan lediga och du vill inte göra nåt!<3" haha, jaa så efter detta fina smset tog jag mig i kragen, gjorde i ordning mig på 20 min och stack in till stan med lollo. Ingen annan ville följa med suck! Men vi kom igen halv nio och drog till sticky där vi hoppades på att komma in innan nio.. men nee kön var mega lång så vi fick betala 60 kr+30 för gaderob! Men men det var jättebra där! Fast man gjorde ju lite saker man ångrar nu, haha. Eh vi har bara tre veckor kvar i skolan! Och av dom så är de typ 10 skoldagar! :D

Fick inga bra bilder från igår... Idag blir det middag hos halldin! Mys! Så bussen går 17.40 och innan dess ska jag ha gjort något nyttigt i varjefall!




Den blev helt fail, men tryck bara på den så hör ni låten ivf! haha

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0