Första samtalet på skype!

Jag har precist pratat med min hostmum och barnen och det gick bra! Barnen verkar stört sköna, och dom tyckte det var jättekul med kameran, hihi. Dom höll på och vinka och så hela tiden, men det var så kul! Men ljudet var sådär så ibland hörde man inte alls vad dom sa, och jag bara sorry? haha. Asså det kommer ju bli lättare att prata med varandra när man är där, då man hör allt vad dom säger och så. Jag var nervös och det blir några jahop stunder, men annars så :) haha. Nee men för att vara första gången på skype och typ andra riktiga gången på telefon så tyckte jag det gick helt okej. Mycket bättre än första gången över telefon i varjefall. Herregud vad nervös jag var då asså, haha.

Men anyway jag ska berätta om helgen, i fredags var jag lollo, fanny och sussane på parken och det var helt okej ändå. Det var mysigt där. Igår så var jag med ytterbygänget, vi åt först på hard rock ( så jävla dyrt!) och sen såg tjejorna the last song och killarna iron man 2. Men the last song så jävla bra asså! Sorlig men grymt bra!
Igår så köpte jag också ett par skitsnygga skor från vagabond och en studentfest klänning från hm :D.


Mina snygga skor!

Btw provade balklänningen idag, fortfarande rätt så mycket kvar, men den blir nog jättefin tillslut!

Det har varit en hård dag med 8 timmar jobb! Så nu ska jag kolla runt på nätet.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0