Baby there´s a Shark in the Water

Idag har jag troget vart i skolan. Vi hade svenska och so, sen gick jag inte på fotot för jag hade inte tagit några bra bilder. Vi ska nämligen ta bilder till några dikter som vi har valt. Sen har jag skrivit lite på son idag, inte alls mycket egentligen. Jag har ingen ork att skriva idag, ingen lust till det heller. Så jag tänkte blogga lite istället och berätta om vad jag ska göra/ gjort idag. Om en stund ska jag ta bussen till ytterby och så ska jag spinna, idag blir vi tre stycken; Jag, lollo och amanda. Får se hur vi ska göra med platserna, haha.
Aja nu blir det surfa runt på nätet och leta lite au pairer kanske.

Föresten tycker jag man ska kunna stänga av facebooks chat när man är inne. Ifall man inte känner för att prata med någon men man vill ändå vara inne. Ska nog ge det som förslag. Nu börjar det nog snart regna här!


Hihi älskar bilden! Detär jag och den bästa lovisa i världen!

Hej svejs Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Man kan stänga av facebookchatten :)Du trycker på options i den där lilla onlinerutan och sen på "go offline" så ser ingen att du är inne.

2010-05-05 @ 09:29:04
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0