Äntligen slut!

Idag var det sista gången på simskolan, så himla skönt! Har längtat efter den här dagen i typ 15 veckor! Nu kan man bara festa loss på lördagar och man behöver inte tänka på att man ska upp tidigt och jobba i 7 timmar! Och så är jag färdig med mina loklistor och lönerapporter! Så jäkla skönt :D
Imon väntas skola igen och en pluggvecka! Usch och fy,

Denna vecka ska jag plugga:
Svenska novell
Svenska krönika
Etik och Livsfrågor
Fysik

Men på fredag är det bara TVÅ VECKOR KVAR TILL STUDENTEN!!! WIEEE  och bara 4 veckor kvar till USA!! Sick alltså, fan galet

Och shit vad jag kommer sakna Lovisa Jäberg! <3 Min tvillingstjäl! ( haha hur stavas det?)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt och plugga! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0