Skolan

Nu är jag på skolan och jag är jättetrött! Men ska försöka hålla mig vaken för ifall jag skulle somna nu skulle jag aldrig kunna somna ikväll. Vi är just nu bara två svenskar än sålänge på skolan men det ska komma rätt så många fler och det hoppas jag dom gör snart! Annars så kom jag till skolan vid 15 deras tid och kl.19 ska vi ha ett typ välkomstmöte i matsalen. Det är väldigt varmt här, när vi kom hit var det säkert runt 30 grader! Men nu kom en svensk tjej som verkar vara jättetrevlig så jag skriver mer en annan dag!

Saknar er alla där hemma.
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: ida

Härligt att höra att du kommit fram. Du ligger förhoppningsvis å sover nu. Ska bli spännande att följa dig här, så vi vet lite av vad du pysslar med:)

2010-06-22 @ 09:23:45
URL: http://idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0