NYC+ Phoenix

NYC var Awesome! Vi var uppe på top of the rock och det var grymt! Man såg ut över hela manthattan och vädret var riktigt fint. Först gjorde vi en fyra timmars rundtur med bussen runt manhattan där man fick se allting, vi hade n guide som pratade och han var jättebra. Gjorde det intressant så det var riktigt kul att åka runt där.
Sen blev det top of the rock och efter top of the rock hade vi egen tid och då gick jag och några andra bara runt och tittade på allt. Bilder kommer senare när jag har hittat sladden, ligger någonstans i min väska men jag vet inte var..

Igår så kom jag till familjen. Mitt plan landade kl 20 phoenix tid. När jag kom ut från flygplatsen stod min hostmum där och väntade på mig. Barnen och deras nuvarande au pair hade varit och rest så dom kom med ett plan lite senare och på en annan terminal, så jag träffade dom när jag kom hem istället. Barnen var jättegulliga men trötta eftersom dom hade flygit en bra bit. Min hostmum och hostdad verkar också jättesnälla, så jag tror detta blir bra! Känns bara lite konstigt just nu att man är här. Men eftersom det var mörkt när jag åkte från flygplatsen igår så såg jag igenting om hur det såg ut. Jag får se vad vi hittar på idag klockan är just nu bara 7.30 här.

Igår när jag kom ut ur flyplatsen så slog världens värme emot mig! De sa på flyget att det var 42 grader klockan 8 på kvällen! Just nu stod det på nätet att det är 28 grader, får ta och gå ut och se om det är sant! Nu ska jag snart gå och se ifall jag hittar några människor i detta huset :).
Som sagt bilder kommer senare.

PUSS



Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att se att du har kommit fram. Jag är nyfiken på hur det gick med bagaget.

kramar

2010-06-26 @ 19:48:34
Postat av: Tobias

Jag är dock inte så intresserad över hur det gick med bagaget men är väldigt intresserad över hur du tycker det är i Phoenix och vad du gör för något.



Få rätt på prioriteringarna Lena....

2010-06-27 @ 18:15:02
URL: http://idapersson.se
Postat av: Ann-Sofi

Jag håller med Tobias, jag är oxå mer intresserad av hur du har det än bagaget.

Kram från oss alla

2010-06-27 @ 18:35:40
Postat av: mamma

Klart att jag är mer intresserad av hur du har det än bagaget.

2010-06-27 @ 19:27:18
Postat av: mormor o morfar



skönt att du är framme och att det har gått bra

2010-06-27 @ 20:59:11
Postat av: NeA

Låter helt overkligt! xD Jag är också ganska intresserad av hur du har det ;) <3

2010-06-28 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0