Måndag

Idag är första riktigt arbetsdag för mig. Det är mycket som ska fixas denna vecka så som körkortet m.m. Jag börjar jobba om en halvtimme kl.8.00 och slutar 16.30. Men jag tror det kommer gå bra. Igår så var vi först i kyrkan som var en helt annan än den där hemma. Man satt i typ en teater och så var det en scen där bandet spelade på. Det var inte ett tradionellt firande utan det var musik och lite teater och så. Sen efter kyrkan åkte och handlade. Affären var inte så ovanlig men dom hade mycket saker och väldigt många alternativ för gluten och mjölk intoleranta, så det var bra. Just det dom har kokusnötmjölk här! Och min hostmum sa att dom hade chokladgladd och kakdeg utan mjölk och mjöl! Den är gjord på kokosnötmjöl, ska testa den idag till frukost. 

När vi kom hem från affärern badade jag i poolen med tjejorna och dom var riktigt duktiga! Så nu har jag schemainlagda lektioner med dom, alltså jag ska lära dom att simma bättre! I lördags så följde jag mer Rebecca tills hennes kompis för dom firade midsommar där. Så det var både amerikaner och au pairer så det var lite kul, men alla au pairer ska åka snart så det var lite synd. 
Fick min allra första starbucks dryck i Lördags också! :) Nu ska jag gå och duscha och äta frukost för nu börjar jag snart! 


Shaken Ice Tea Passion!


I Kyrkan


Utanför Kyrkan. Det var varmt...

PUSS
                                  


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahah det blir nog många fler starbucks elr? ;) Fan vad varmt ni har det då! :O Hade aldrig pallat! Höll på att dö på P&L när det var 30 lix (Y)<3

2010-07-07 @ 17:08:49
URL: http://lovisaofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0