It's Tuesday

Det är Tisdag och min avresa närmar sig... Det känns så jäkla roligt, just nu längtar jag verkligen! Men samtidigt som det känns roligt känns det också grymt sorligt att lämna alla underbara människor här i Sverige! Men vi kommer att synas snart igen. Jag tror inte jag skulle umgåtts med så många om jag hade varit kvar här i Sverige, förutom dom som jag verkligen tycker om.
Idag ska jag fixa massa saker har jag bestämt mig för. Jag har redan vart och klippt mig (kort!) blev skitnöjd, vart på banken och fixat fullmakt och varit på biblioteket och andats in lite mimers hus luft!

Nu ska jag nog läsa lite körpapper och sen kanske gå och handla. Idag ska jag umgås med Amanda och jag ska låsa upp min 3-mobil, köpa presenter till barnen och köpa adapter. Jag vill verkligen bli färdig med dom sakerna för dom tynger mina axlar! Ne nu får jag sätt igång med alla mina sysslor!

Ha en underbar dag allihopa :)
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0