Helgen

I Fredags tog jag ju studenten och det var så jäkla roligt! Vilken energi man fick när man sprang ner från brandtrappan och fy faskien vad kul det var att åka på flaket! Jag kunde åkt flera timmar på falket, helt underbart var det. Sen på kvällen blev det raggarbil till kajskjul där vi festade sönder våra fötter och hade det underbart!
I Lördags så var jag på Green Day och det var riktigt grymt! Många smällar som man blev livrädd av men dom var riktigt häftiga! Det har verkligen vart helt underbart väder dom här dagarna, sol och typ 20 grader varje dag! Underbart.
Gårdagen var konstig, annourlunda men så jäkla rolig! Jag var med lollo igår och vi körde ett spontan sak och drog in till stan för att gå till Berså där sommarklubben öppnade. Det var jätteroligt där! Mycket folk, bra musik och roliga människor. Jag och Lollo kan checka av en del saker från vår lista om man säger så. Haha. Ne Söndagar på Berså är det som gäller!

Nu till bilderna.


Champangefrukost på fästningen.










Påväg till bussen igår.

Resten av bilderna från söndagen blev lite konstiga, och inte alls okej att lägga upp dom så det hoppar jag. Men veckan har varit awesome!
Nu ska jag svara på mejl. Det är bara två veckor kvar tills jag åker. Sigh!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0