GALET

Igår var det roligt! Det var skitkul att se alla så uppklädda och det känns så galet att det var våran tur! Imon tar vi lixsom studenten! Och snart ska jag sticka iväg till min skola som jag gått på i tre år och klä flaket. GALET är det enda rätta ordet för att beskriva denna tid som kommer vara framöver. Borde kanske räkna hur många gånger jag skriver galet, det är nog fler än 1000 gånger tror jag.

Håller just nu på att städa mitt rum och jag förundras över att min skrivbord var svart och inte vitt som jag har trott hela tiden. Får kanske börja städa lite oftare; när jag kommer till USA ska mitt rum vara skinande rent hela tiden.
Appropå det stora landet där borta så börjar jag känna mig nervös. Eller inte ritkigt nervös utan mer, vill jag verkligen det här? Jag vet verkligen inte hur jag ska klara att bo med en annan familj i ett helt år! Jag måste verkligen krypa ut ur mitt skal och bli en helt annan person på ett vis. Men det kommer bli en så stor upplevelse och erfarenhet, och jag SKA stanna där ett år! Finns lixsom ingen annan utväg, jag ska verkligen göra detta!  Det känns bara så overkligt, att nu är det min tur att bli vuxen och ge mig av!

Lördag, som är min första dag på mitt nya vuxna liv bjuder på en Green Day konsert på Ullevi. Sug på den ni, nu önskar ni allt att ni var lika vuxen som jag som får gå på en konsert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0