Sugar Cookies

Igår gjorde jag och Gloria Sugar Cookies och dom blev riktigt yummy!
Idag hade vi en playdate och just nu hoppas jag att Gloria sover. Men jag hörde något uppifrån så jag borde nog gå och kolla, men jag håller tummarna att hon sover. Skulle också behöva en nap! Är så trött!

Men ikväll blir det bio, så det kommer bli najs :)

Okej, hon är defentivt vaken. Jag blir så trött!

PUSS

UPPDATERING:
Vi fick världens regnstorm här för ett tag sen. Det regnade grymt mycket och saker flög omkring. Dom sa tom. att alla soptunnor åkte ner till slutet av gatan. Självklart började det att regna precis när skolorna slutade så ett tag var det lite kaos om vem som skulle hämta Talia och Delilah, men allt löste sig. Bilderna kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0