Never Say Never

Godmorgon alla glada! Eller det bli väl Godkväll för eran del. :)
Det blev inget IKEA igår utan bara Chandler mall, som är ett shoppingcenter, med Anna och Lucy. Men idag ska jag förhoppningsvis åka till IKEA och inhandla lite saker. Bla. en äggdelare, eller vad det nu heter. en sådan här:

CHARM Äggdelare svart Diameter: 11 cm
Bild tagen från http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80083261

För jag tror nämligen inte att familjen har detta och eftersom jag är ett stort fan utav ägg så måste jag ha detta. Sen tänkte jag köpa knäckebröd och sen se ifall jag hittar en present till Delilah eftersom hon fyller år imon. Men jag vet inte alls vad jag ska köpa till henne... Men imon jobbar jag inte eftersom det är första dagen utav skolan så det är skönt. Ska till College en tredje gång för att göra det där testet som man måste. Så håll tummarna för att allt fungerar som det ska!


Chandler Mall




Lucy, en au pair från Tyskland :)


Anna med sin kaka. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0