Maybe I need some rehab, or maybe just some sleep?

Igår var jag som sagt i Chandler Mall med några au pairer. Det var trevligt, men köpte dock igenting. Hoppas på att åka dit imorgonen igen och då ska det shoppas! Haha. Idag skulle jag egentligen åkt till cheesecake factory på kvällen men jag ska jobba ikväll mellan 18-23 så det var lite tråkigt..
Idag är det bara 32 grader! Ska ut och sola snart och tror faktiskt att det kommer vara behagligt att sola idag :).

Föresten när vi var i parken och lekte kurragömma så sa Gloria en sådan rolig kommentar. Det var min tur att räkna,
Gloria: Kan inte vi gömma oss tillsammans?
Jag: Men det är min tur att räkna nu så jag ska inte gömma mig.
Gloria: Men kan inte jag får gömma mig i ditt knä?
Jag: Men det är ju jag som ska räkna
Gloria: oh, hihi.

Haha, så himla kul var det!

Bjuder på lite bilder från gårdagen:


En älvklänning med tillhörande vingar tyckte Gloria var den perfekta klädsen att leka i.


Området


Området

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0