It´s 100 degrees outside and it´s raining

Japp det är så det var idag! Det regnade inte mycket utan bara några droppar men ändå. Idag har annars varit en jobbig dag! Gloria var galet jobbig idag, hon grät innan hon skulle gå på hennes nap och hon grät många gånger idag. Jag är så glad att det är helg nu och jag fick låna bilen imon! Yey :D Så imorgon blir det ariozona malls med Emelie! :) Men jag har faktiskt en grym familj! Barnen är söta, för det mesta, och föräldarna är verkligen jättesnälla!
Annars så frös jag i morse när jag hade min simlektion med Gloria, jag har vant mig snabbt vid värmen!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Tur att du fått lite träning med "sura och gnälliga" barn

här.

2010-07-10 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0