Fredag

Sista dagen på min andra riktiga jobbvecka. På måndag har jag varit i USA en månad, yey på mig!
Imorse var jag på bodypump, ritkigt roligt men grymt jobbigt! Jag är ledig nu på dagen men ska jobba ikväll mellan 18-23. Men det är ändå rätt soft att jobba den tiden för att alla barnen ska ligga i sina sängar 21.00 så efter det är jag "ledig", eller jag får göra vad jag vill.
Idag så ska jag försöka åka till College och signa in mig för en kurs, tror det blir english grammar. Och så måste jag hitta en bankomat... Det är nog min första uppgift för det behöver jag verkligen! Och som sagt i helgen blir det Grand Canyon :), så ingen uppdateringen då inte!

Puss på er alla där hemma! Tänker på er<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0