Första veckan!

Första veckan avklarad, bara 49 to go! Det har varit sjut mycket denna vecka med allt som behövdes fixa och så. Nästan allting är klart bara en sak kvar att fixa Och jag hoppas verkligen att jag har fixat det tills Tisdag! 
Föresten så var det 117 F igår = 47,2 grader. Helt galet varmt var det!
Anyway imon är det ju 4th of july så vi hostar ett hejdå party för Rebecca/ 4th of july party. Så idag har vi varit på tre olika mataffärer för att fixa allt med olika alleriger och sånt. Idag var också min första gång på Costco och det var intressant. Var verkligen stort och allt fanns i big pack typ.

Saker som är lite annourlunda från Sverige är att när man åker någonstans med bilen så tar man med sig icepacks för att kyla av säterna. Och när man lämnar bilen sätter man upp en sak för rutan så att det inte ska bli så varmt, men ändå blir det sjukt varmt i bilen!
Här har dom också speciella områden där bara dom som är över 55 år få bo. Så det är lite roligt!

Hoppas alla har det bra där hemma!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

När blir det kallare i det landet? 55+ låter bra Bara 3min

2010-07-04 @ 14:56:37
Postat av: Tobias

Hej hej,



Igår hade vi också väldigt varmt.. För att vara i Sverige alltså, hela 32 grader. Kul att allt går bra för dig Sofia. Tänker på dig och vill att du skall veta att det alltid är roligt att läsa vad du pysslar med.



Mvh

Tobias o Ida

2010-07-04 @ 17:44:54
URL: http://idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0