Dynamite

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig.. Den började med en längtan efter Sverige och att vara au pair i London. Men nu känns allt bra igen :). Jag skulle ju som sagt till Arizona mills mall och träffa Emelie men när jag väl kom dit så hittade jag henne inte... Och grejen var den att hon hade ingen telefon eftersom hon ska flytta på måndag, så jag gick runt där själv en liten stund innan jag bestämde mig för att åka till Target. Efter lite "hjälp vad ska jag" så kom jag äntligen till motorvägen och var påväg till Target. Efter lite virrvarr där med kom jag fram till Target. Efter Target åkte jag till ett gym och signade upp mig. Grejen var att dom sa att det skulle kosta 29 dollar i månaden men nu fick jag 14 dollar i veckan helt plötsligt... Men jag ska cykla dit imon och säga dom ett och annat! Man bråkar inte med en tjej från Sverige ska dom ha klart för sig! Haha.


Arizona Mills


Dom hade typ en regnskog där, inte verklig då.


Dom spelade robyn i en skivaffär och jag blev så stolt! Haha

Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofi

Hej,

du ska veta att vi läser allt även om vi inte kommenterar.

Kram från fam Ståhl

2010-07-11 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0