Back To School

Japp igår började två utav mina hostkids skolan och jag gick med Talia till skolan och såg till så hon kom till rätta. :) Eftersom det var Delilahs födelsedag igår så åt vi på Craker Berrel. Det var typ en western resturang och dom hade mycket gott att välja mellan.

Idag har jag bara Gloria att ta hand om eftersom dom andra var i skolan. Hon har varit lugn hela dagen (eller dagen är inte slut än..) och det har verkligen varit jätteskönt! Jag hörde av föräldrarna att hon kan nog vara lite hysterisk eftersom Delilah och Talia inte är hemma, men jag tror tom. att hon sover just nu! På den senaste tiden har hon bara varit i sitt rum och lekt och inte sovit någonting alls. Så detta är verkligen otroligt! Haha.

Oh just det ja, jag har gjort ett kollage med massa bilder på er hemifrån, och jag är skitnöjd! Haha.


Påväg til skolan




Skolans basketbollplaner


Bye Bye Delilah




Födelsedagsbarnet


Craker Barrel


Craker Barrel


Haha! Dom hade redan börjat med haloween och....


...Julskyltingen!


Kollaget!

KRAM



Kommentarer
Postat av: mamma

Ska inte gnälla när dom börjar julskylta i november här.

2010-07-28 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0