-

Veckan har börjat bra, igår var Talia sjuk så det var en lugn dag. Åkte till College igår igen för att signa in mig, men ne då måste jag komma mellan 8-17 för att skriva ett test. Så jag fick snällt åka tillbaka hem igen, tur att det bara tar 10 min hem. Funderar om jag ska åka till gymmet just nu eller bara vara hemma. Fast jag känner verkligen inte alls för att sitta här och häcka. Men jag måste ju se ifall jag kan få låna bilen... Hoppas verkligen att jag kommer få en egen bil snart. Pratade med några au pairer som inte har någon bil alls, jag förstår verkligen inte hur dom klarar sig! Man måste köra ÖVERALLT här. Speciellt på sommaren när det är för varmt för att cykla eller gå. När jag gick ut från Bashas förut kändes det som om jag klev in i en bastu! För varmt helt enkelt. Men sommaren är snart över och på måndag börjar Talia och Delialah skolan. Vad hände med Juli? Det är galet att dom redan börjar... Gloria däremot börjar inte föränn i augusti.

Det är så kul att gå och handla på costco för dom har smakprover överallt! Så ett tips till fattiga studenter/ au pairer eller annat folk gå till costco och ät eran middag; jag lovar att ni kommer bli mätta.

Anyway så tänkte jag bjuda på lite bilder från college:









PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0