Luminary Ones

Idag har varit en soft dag. Jag var och shoppade julklappar med min värd mamma och det var riktigt mysigt och roligt. Sen åkte jag till IKEA för att möta upp Maria för lite julshopping. Kaviar och Julmust blev inhandlade. Har ju redan glögg och pepparkakor. Så nästa vecka tänkte jag bjuda min värd familj på lite lussekatter, pepparkakor och glögg :).
Jag gjorde också middag till familjen idag och känner mig lite stolt haha. Blev faktiskt riktigt gott! Och vid matbordet säger Gloria (som är 3 år) det är 20 dagar kvar till jul. Och alla blev helt förvånade, för ingen hade nämnt ngt om det idag. Hur kan hon veta att det är 20 dagar kvar till jul? Hon slutar aldrig att förvånas.
Ah just det ja, julparaden var det också. Det var mkt folk och jobbigt med barnen där. Men jag klarade mig igenom det ändå haha.
pusss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är så charmig :-)

2010-12-06 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0