GOD JUL

Ett litet sent god jul men men haha. Det är fortfarande julafton här ivf. Men nu är jag supermätt efter all mat och pajer. På bordet fanns; potatismos, kalkon, sötpotatis, brunsås typ, pumpapaj och äppelpaj. Och herregud vad jag åt! Är ju lixsom sista gången jag äter min värdmammas underbara pajer, dom är hur goda som helst! Sen bjöd jag på julskum, pepparkakor och glögg. Och idag fick jag också mitt julpaket från Sverige med vörtbröd och mormos bröd mums! Så nu blir det till att äta bröd och makrillsfile, haha. Jag har frukost, lunch och middag klart för mig haha.
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att se mina värdbarn öppna sina julklappar. Och just det ja, kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan berättade att jag, Talia och Delilah spelade in en film? Vi visade den för alla idag och alla var väldigt imponerade och tyckte den var jättebra. Så tänkte visa den för er nu också :).

Eller ni får länken, för om jag sätter in den här så kommer ni inte se hela skärmen, eller vad man säger: http://www.youtube.com/watch?v=KF_RUPSEzFo
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad bra det var

2010-12-25 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0