60 days

Sitter fortfarande i sängen och har precis börjat kolla på ngn trevlig serie på SVT. Jag är galet träningsugen men kommer ingenstans p.g.a trumvirvel... Jag har ingen bil. SUCK! Asså jag är så himla trött på denna jäkla bil saken. Jag ska aldrig mera bo i en stad där det inte finns bra kollektivtrafik, om jag inte har egen bil så vill säga. Ifall dom inte är hemma innan ett går jag ut och springer ist. Jag blir så trött!
Och mina vänner var är ni på skype? Just nu när jag verkligen känner för att skypa. Aja det är föresten galet att det bara är tre helger kvar till Jul. Och 60 dagar till jag kanske kommer hem. Fan vad gött det kommer bli isf!
En snögubbe och en pepparkaka. Jag behöver väl inte säga vem jag är? Haha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0